support Casper
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
STAND EREDIVISIE 2026-2027
      w g v p
1 ADO 0 0 0 0 0
2 AJA 0 0 0 0 0
3 AZ 0 0 0 0 0
4 CAM 0 0 0 0 0
5 EXC 0 0 0 0 0
6 FEY 0 0 0 0 0
7 FOR 0 0 0 0 0
8 GAE 0 0 0 0 0
9 GRO 0 0 0 0 0
10 HEE 0 0 0 0 0
11 NEC 0 0 0 0 0
12 PEC 0 0 0 0 0
13 PSV 0 0 0 0 0
14 SPA 0 0 0 0 0
15 TEL 0 0 0 0 0
16 TWE 0 0 0 0 0
17 UTR 0 0 0 0 0
18 VOL 0 0 0 0 0
© ADOFANS.NL
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 26-08-2009 21:30:00

Nina Collecte bij ADO Den Haag brengt 3824 euro op


Nu moest het gaan gebeuren op een mooie zonnige dag. We waren met maar liefst 30 mensen aanwezig.


Nina Collecte bij ADO Den Haag brengt 3824 euro opHet gros bestond uit collectanten die zich vrijwillig en vol goede moed hadden gemeld bij het stadion van 1 van de mooiste clubs van Nederland namelijk Ado Den Haag. Onze jongste Ambassadeur/Darter Joey ten Berge was er ook bij.

Na wat voorbereiding van deze Aktie ging het vandaag toch echt gebeuren. Iedereen had er enorme zin in getuige het enthousiasme bij binnenkomst.

Na wat te hebben gegeten en een korte uitleg hoe het allemaal in zijn werk zou ging, moesten we nog even op de foto met Oer hagenees en speler van Ado Lex Immers en Andre Wetzel voor het startschot en in ontvangst nemen van de donatie van de spelersselectie voor de collecte! Ook werd er een foto gemaakt met het hele gezelschap.

Na het foto's maken gingen we aan de slag, we waren overal te vinden in het stadion. Tijdens het collecteren moesten de collecte bussen een aantal keren geleegd worden. Na het legen van de collecte bussen meteen weer aan de slag. Toen de wedstrijd op het punt stond van beginnen zijn we met z'n alle richting de tribunes gegaan om de wedstrijd bij te wonen. We hebben met z'n alle genoten van de wedstrijd enige smet op de wedstrijd was dat Ado aan het kortste eind trok.

Al met al een geslaagd collecte waarbij we flink onze naamsbekendheid hebben opgeschroefd.

Het totale geldbedrag dat we voor de Nina Foundation hebben binnengehaald is 3.824 euro en er komt nog steeds geld binnen.

Een fantastisch geldbedrag natuurlijk voor onze strijd in het vinden van de juiste behandeling voor kinderen met Angelman Syndroom!

Ik wil alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet en steun tijdens deze dag, zonder jullie was dit geen groot succes geworden! Knoop dat goed in de oren!

Tevens wil ik de onderstaande mensen, bedrijven en instellingen bedanken voor hun goede medewerking:

- Ado Den Haag (personeel, spelers, business club)
- Groengeelhart(Alain & Alberto)
- HCF
- Adofans.nl
- ProNorthSide
- Club achter de duinen
- Adokids
- Ado Fanshop
- Den Haag FM
- Start van de Nacht (Henk Bres en de Rest)
- Radio West (Dieuwertje Blok en Johan Overdevest)
- Textieldrukkerij Screenwork
- De Bloemist
- Stickercompany
En Ado Den Haag tot de volgende keer! Grandioos!!!!!!!!!!!
 

Groetjes Henk http://www.nina-foundation.org/nl/